Weer thuis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van monja - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van monja - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Monja Lamdahhi

19 Januari 2006 | Nederland, Utrecht

Ik ben weer in het land! Een licht traumatische ervaring, want wat is het hier grijs en koud! In Bangkok was het 35 graden, na 1 stap lopen zat je lijf al onder het zweet. Niet dat dat nu ideaal is, maar het is even een overgang.

Het afscheid nemen van Azie viel me zwaar. Het zijn 11 prachtige weken geweest, die ik niet snel zal vergeten. Nu even een paar dagen rust, en dan weer aan het werk!

Morgen last ik een officiele comadag in (want heb inmiddels 1 1/2 dag niet geslapen), maar vanaf zaterdag hoop ik er niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk weer te zijn.... . Tot horens/ziens, en dank voor alle leuke en lieve berichten!

• 19 Januari 2006 - 16:58

Renee:

Hai Monja,

Welkom thuis en rust maar lekker uit.
    Door je verhalen gaan we onze volgende vakantie ook naar Azie.
    We spreken snel wat af.
    groeten

• 20 Januari 2006 - 10:39

Assie:

Welkom thuis!

• 21 Januari 2006 - 16:04

Anne:

welcome home ..sweet home!!??? ben ook net weer terug van weggeweest dit w.end alleen maar b-day parties..dan maandag fam kanellopoulos op bezoek!!!! (weet niet of ik blij moet zijn of...peentjes zweten!!??) haha..pa blijft 2wkn, ma n maand,zus elli probeert t nog een x te blijven voor half jaar!! (wel in eigen app. in ams..hebben we al gevonden).ondanks dit alles hoop je heel snel te spreken.hoor t wel als je boven water bent (uitgerust)!? dikke x anne

• 24 Januari 2006 - 20:29

Angela: